10års jubileum och grejer

Torsdagen är avklarad och nu har jag helg! YEY! Skönt som fan hade halvdag idag också bara så det känns underbart må jag säga. Kyckling filé med potatisgratäng till lunch, med en sjukt god brownie till efterrätt och cola, riktig cola också! Nej, ingen B cola här inte, haha! Va kvar ett tag och kollade på de som "uppträdde", har dock varit mer drag förut när det varit folk som hållt på men inte nu, lite synd. Sen var det lite dans och en jävla massa musik. Roligare än vad jag trodde. Nu har vi i klassen börjat planera en "klassfest" också, eller planerat och planerat vi har pratat lite om det. Men först och främst måste vi kirra någonstans att vara på, ser fram emot det faktist. Så hoppas att det blir av!

Annars har det inte hänt så mycket mer idag faktist, när jag tänker efter så funderar jag på varför jag inte varit aktiv här på bloggen nu när jag kom hem vid 1 (?) Har ju inte haft speciellt mycket för mig förutom att kolla på gamla barnfilms-klipp på youtube. Nostalgi på högnivå kan jag ju säga, Lejonkungen, Saltkråkan och Aristocats. Sitter fortfarande och nynnar på "Alla snubbar vill ju vara katt, för att en katt är alltid katt, ja katt för sin hatt. Säg mig alla snubbar tänder ju på en rivig låt, men bara en katt förstår sig på't" Haha, ja gamla tider. Får se vad som händer ikväll, vädret är ju inte på topp och jag är trött som vanligt så tar det nog lugnt hemma bara och sitter här och/eller kollar på tv. Imorgon skulle tydligen mormor och morfar komma hit också, morfar skulle hjälpa mamma hugga lite ved och så. De har väl inget roligare för sig antar jag :P, aja nej. Nu ska jag ta mitt kaffe och gå ut och röka! Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0