Allt och inget

Utvecklingssamtalet gick skitbra, är fan stolt över mig själv! Lärarana tycker att jag är mycket posetivare, mer engagerad, gladare och duktigare än förra terminen (nej, jag överdriver inte. Det står så i papprerna). Inga IG-varningar och allting var helt felfritt, det ända var att jag missade matteprovet och engelskaprovet, men min mentor är min mattelärare så hon skulle fixa en tid till mig så jag kunde få göra provet efter lovet istället för till julen. Så det är skönt, träffade Steffi också och fick reda lite på hur engelska provet sätt ut och vad man skulle plugga till. Hur bra som helst!
Har också sett lite bilder från fredagen ute på adelsö med tjejerna, som jag skrev till Ida: "HAHA! inte nog med att man ser ut som man precis landat på jorden, nyligen väckt ur graven om man tittar på hudfärgen haha! Solarium nästa!"



Ja, snyggare hade man kunnat vara. Bättre lycka nästa gång! Den lilla flickan (Ida) har också en sån där "Malin-vill-ha-kamera" fan jag är omringade av dem! Har hittat en goding som jag verkligen vill ha, och en bärbar dator. Summa: 11.980 kronor för båda två, YEY! Dags att sluta röka, dricka och leva och lägga undan studiebidraget i ett år, sen så!



Nej, det där måste jag lösa! Satt nyss och tänkte på att det är fan två månader kvar till jul och räkans 18års dag! HJÄLP! No money no julklappar, ännu en sak jag måste lösa. Räkans present är så gott som färdig ut tänkt men dock så måste jag vinna på triss eller bli en tjyv för att kunna fixa dessa saker. Nej då, det löser sig, eller ?

Hmm, hur som helst. Imorgon ska jag åter igen vara hemma från skolan. Så i princip har ju mitt höstlov börjat. Så morgondagens sysslor blir till att fixa mitt rum (som jag inte gjorde idag) och anteckna lite skit till engelskaprovet så det är klart! Ja, mer än så lär det förhoppningsvis bli, men vad... Ja det vet jag inte! Ciao

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0