Bestämt

Jag har precis bestämt mig för att vara hemma ikväll och vara en riktig datanörd. Har fått ihop lite nya ideér till en helt ny design som kanske till och med kommer bli en aning annorlunda från de jag har haft tidigare. Har hittat massa nya brushes till photoshop som kommer bli grymt användbara. Är faktist lite halv glad, haha. Men sen är det inte bara det, har suttit i morgonrock och tofflor hela dagen med håret åt alla håll och kanter, vilket på sitt sätt är väldigt skönt. Mamma står och lagar mat, ikväll serveras det tacos!

Så ja, det ska verkligen hända någonting ikväll för att en sån som jag ska pallra mig ut i dagens gråaväder!

- Photoshop är och kommer alltid att vara det bästa tidsfördrivet ;)

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0