Bra start.

Jag fattar inte vad det är för fel på dig att du inte kan låta andras saker vara! Jag visste att antingen alla eller några av mina öl skulle försvinna igår när ni drog till R, jag visste det! Så det förvånade mig inte när jag fick reda på i morse att 4 av mina öl hade försvunnit. Visst, fyra öl är inte mycket men jag hade fan sparat de där sju ölen riktigt jävla länge tills det skulle hända någonting roligt! Blir så jävla irreterad, jag ska ha tillbaka de där jävlarna vare sig du vill eller inte!!!


Godmorgon det är lördag, jag är på dåligt humör och gårdagen sög. Satt hemma i princip hela kvällen, Sara och Erika skulle komma hit men Erika stannade vid eko på vägen men Sara kom i alla fall, satt här och pratade och kollade på tv, bara tog det lungt, sen mötte vi emelie vid statoil där hon hoppade av bussen. Gick hem igen ett tag sen drog dom strax efter 10 typ, så ja, det var en jävligt lugn kväll. Tråkigt nog, så somnade väl runt 11 någon gång och nu sitter jag här och borde göra frukost eftersom jag mår illa, igen.

Kommentarer
Postat av: angelica

haha förlåt då :p var faktiskt stressad ;D

2008-10-04 @ 12:17:19
URL: http://angelicaawageborg.blogg.se/
Postat av: robiN

hejhopp malin va har du för dig?

2008-10-04 @ 18:10:02
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: Alina

Godagens! Fin blogg du har! :)

2008-10-04 @ 18:16:50
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0