En relativt glad Malin

Helgen är över men inte gör det speciellt mycket då de flesta av oss har en veckas lov framför oss. Hade jag haft ett jobb så hade jag nog jobbat hela lovet, bättre det än att sitta hemma lixom. Men nu har man ju inget jobb och får istället göra det bästa utav dagarna som kommer. Idag skulle jag egentligen mött Bellan över en fika då humöret inte alls var på topp igår, så behövde ha en lugn stund. Men icke, hon och Jack drog till Ikea och köpte massa grejer till lägenheten efter att de kom hem från Adelsö. Så istället satte jag igång med en ordentlig städning i mitt rum, vilket verkligen behövdes! Passade på att möblera om också, lite förändring behövs ibland faktist! Är nöjd så nu får det vara såhär ett tag.
Ingen övningskörning blev det i lördags heller tyvärr, ska sätta igång nu på söndag om en vecka. Men vi åt god mat och jag fick en ny parfym, Escada Moon Sparkle (luktar as gott) och 60 nya näspluppar haha! Så det var OK ändå. Hände inte så mer efter det, mamma och jag kollade på Wall-e, trodde den skulle vara mycket bättre än vad den var faktist, men den var lite söt så.

Morgondagen är ett litet frågetecken, beroende på om Bellan ska jobba sitt kvällspass eller inte så vi får se om man kanske träffar henne imorgon och kör på fikat då istället. Vi får se. Sen på tisdag åker hon upp till Sundsvall till sin skola och kommer hem på fredag (hon pluggar på distans). Så på lördagen är det ganska spikat att vi ska käka middag och kolla lite på kläder till helgen efter och sen kanske en film på kvällen. Det återstår att se, vi kan ju alltid hoppas på det bästa!
Hoppas ni har haft en bra helg, ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: robiN

hejhopp :) allt bra?

2008-10-27 @ 09:54:35
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0