Ett nytt försök

Ja, nu var det ett tag sen jag skrev någonting. Men jag kan ju säga er att det inte har hänt ett skit på senaste tiden så det har väl egentligen inte spelat någon större roll att jag inte har uppdaterat. Men men, i fredags var väl första gången det hände något och det var ute på Adelsö, var hemma hos Jossan med brudarna vilket var väldigt trevligt faktist. Niklas och Adam dök upp lite senare på kvällen också. Skönt att träffa lite gamla vänner också, har en liten bild av att jag var uppe på någon jävla höbal med Mathilda och Agnes i alla fall, vad vi skulle dit och göra är väl en annan fråga men det verkade vara jävligt roligt efter man har sett/hört en videoinspelning från telefonen, haha! Slitet som in åt helvete var det i alla fall igår, och det måste ha varit den snabbaste resan hem därifrån på länge. De måste sätt relativt gulligt ut när Agnes, jag och Bellan satt där och sov på rad, hem kom jag i alla fall! Bakismaten nr 1 - Pizza serverades här hemma och efter det vaknade man till, dock hände det inte ett skit igår som man kunde medverka i så det sög stenhårt.

Dagen har inte heller varit så händelserik, vaknade efter en lång skön sömn som behövdes efter inte alls många timmars sovande natten till lördagen. Städade lite, färgade topparna i min normala färg då de har varit lite rödlätta efter jag färgat håret tidigare. Syns inte så mycket, får göra det igen sen någon gång. Efter det hem till mormor och käkade middag och nu sitter jag här. Ut ska jag inte, ska kolla på en film som börjar klockan 9 helt själv. Mamma ligger och sover redan då hon har fått kräksjukan eller något så det känns ju roligt. Blir jag smittad så vet jag inte vad jag gör, har redan ont i halsen så får hoppas på det bästa nu när jag har två prov framför mig nästa vecka, tandläkaren och utvecklingssamtal. Får väl nöja sig med att det är lov nästa vecka och att man är ledig imorgon och på torsdag nu i veckan! Halloween är det också, då massa småbarn kommer och ska tigga godis, jobbigt att det aldrig finns något sådant i detta hus! Mjaou...

Kommentarer
Postat av: agnes

ha ha! ja var fan tog bilderna vägen?

måste få se filmen också...eller höra :P

ha de bäst puss puss :)

2008-10-22 @ 10:06:20

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0