Första dagen på lovet

Det är måndag, och en väldigt skön måndag. Man fick sova hur länge man ville (även fast man frivilligt gick upp vid kvart över nio) och man har flera timmar att spendera till vad som helst. Ungefär som en vanlig lördag. Hur som helst, är på bra humör men ångrar lite att jag ställde sängen där den står igår. Solen rakt i ögonen är ingen hit när man precis är nyvaken! Men man ska egentligen inte klaga, får väl vara glad för den lilla solgnutta vi får i lilla landet lagom.

Har ätit frukost, ska strax hoppa in i duschen. Sen får vi se om jag kanske åker upp till mormor och morfar, då kan jag vänta där tills jag får reda på om Bellan ska jobba kvällspasset eller inte. Återstår att se!
Nu blir det en ciggarett! Ta hand om er <3

Kommentarer
Postat av: robiN

låter bra det maaalin :) jo tack det är toppen med mig lite sliten bara... va har du haft för dig den senaste tiden då... inte hört ett pip från dig på jätte länge :/

2008-10-27 @ 10:39:16
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0