Fredag

Borde egentligen inte sitta här då jag ska vara påväg till bussen om en halvtimme. Men var tvungen att kolla upp ett nummer som ringde och väckte mig allt för tidigt, antagligen någon som ringt fel. CP!
Men men, något som är positivt är i alla fall att jag kunde somna om och vakna igen vid halv 9 för idag börjar vi 10.00 för en gångs skull. Men "slutar" i och för sig 16:30 när vi är vid Gärdet och då ska man hem också. Iuh, så måste man hem och laga maat och fixa och greja sen vette fan vad som händer. Vill få moppen klar men M var upptagen idag med familjen :) hihi

Hörs senare, någongång när jag kommit hem och det är kolsvart ute! Ciao

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0