Fredag

Jahapp, så var det fredag igen då. Har ingen som helst aning om vad som händer ikväll faktist, känner inte för att göra någonting heller om jag ska vara ärlig. Tycker det är så sjukt dött hela tiden och istället för att sitta ute och huttra kan man lika gärna vara hemma, eller ? Kalla mig tråkigt, men så är det bara. Dagen har gått långsamt hitills. Vaknade vid 9 någongång vilket inte var roligt, hoppades på en rejäl sovmorgon men icke! Vid halv 12 kom mormor och morfar, morfar högg ved och jag och mormor satt och pratade. De drog nyss så nu är man ensam igen. Vill åka upp till vällingby och kolla på kläder, inte för att jag har råd att köpa någonting men kolla kan man alltid göra. Har dessvärre ingen att åka upp med så det suger ganska hårt. Men men nej, nu ska jag roa mig med någonting annat, frågan är bara vad (?)

Aja, hörs!


Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0