Girls just wanna have fun

För att det förra inlägget inte skulle bli så otroligt långt, så tog jag mig en macka och ännu en x-ray och fortsätter här med att berätta om timmarna som flygit förbi under den här dagen och de kommande timmarna.

Började dagen med samhälle och grupparbetet. Just nu är allt bara en ända röra så vi har mycket att göra tills nästa vecka då arbetet ska vara inlämnat. Men det löser sig alltid på något sätt, vi kanske får någon extra dag på oss för det är många som tydligen inte är klara. Steffi är med i vår grupp nu också, hon kom ju hem från USA i söndags, och jag och Fia har bestämt oss för att visa våran lärare (som hatar oss) vad vi går för, så nu jävlar! Vårt arbete ska bli grymt, så är det bara! Efter samhällen, engelska. Gick snabbt som fan faktist och sen vare lunch, tex mex buffe tacos typ med nachos! Smarrigt, förutom att guacamolen var lite smaklös men mätt blev man vilket är underbart, har ju bytt matleverantörer i skolan så nu går man alltid ut och röker proppmätt efter lunchen! & efter lunchen var det matte, ingenting för mig faktist förstår mig inte riktigt på det där med X och Y, K och M så har tagit med mig matteboken hem för vi har prov om någon vecka. Så ikväll blir det ingen utgång för min del, nej det kommer bestå av det här:



Så ja, hörs senare gott folk!

Kommentarer
Postat av: robiN

yeah hell yeah och ännu mera yeah!

2008-10-08 @ 15:11:10
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0