Glitter och Glamour

Kör ni på era halloween masker och förklädnader, min halloween blir till att planera helgen efter då det troligtvis är fest på ön, 20års fest med glitter och glamour tema. Det ni, haha! Var inne i stan idag som sakt och träffade Tiffy, hittade klänningen som jag ville ha först men den satt inge bra när man provade den + att den gick på 250 spänn och hade bara 200 på mig, så det blev den svarta istället för 179:- från Gina Tricot. Skönt att ha det avklarat, även om jag faktist förälskade mig ganska djupt i en klänning från cubus för 299, tråkigt att studiebidraget inte kom idag istället. DAMN!

Aja, hann med en fika med Tiff också på Sandys, och på tunnelbanan hem kom Lollo som man inte sett på år och dar, i Hässelby gård hittade vi Mimmi och sedan Melanie också, sen blev det till att gå hem och nu sitter jag här. Pratade med Bellan för ett tag sen som är uppe i Sundsvall, henne träffar man på lördag! Då ska det investeras "kläd-glitter" som man får spraya över hela sig, haha. Herregud. Nej nu är det mat gå g, kycklingfilé, wook och nudlar. Smarrigt!



Take care!

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0