Godmorgon folket

Godmorgon är väl egentligen ganska synd att säga då man varit vaken sen sju, men vissa kanske har tur och precis har vaknat? Vem vet, inte jag ^^ Sitter på min mediekunskaps lektion och håller på med grupparbetet "Flytta hemifrån".
Fia håller på att fixa en budget nu eftersom hon inte kunde fixa det hemma, när det är klart ska vi ta reda på hur mycket pengar de två personerna som arbetet ska handla om måste låna för att kunna flytta till en bostadsrätt och vise versa. Jävligt roligt arbete om jag får säga det själv.

Tror att det är lunch snart, hoppas på att det är lunch snart. Inte för att maten är så god, falukorv och mackaroner, men jag behöver mat. Är trött och seg, men kommer nog igång efter lunchen. Har mentorstid 12.25 och efter den svenska 13.05 slutar 14.30 om jag inte är helt ute och cyklar men det tror jag inte.

Nu ska jag hjälpa Fia! Ciao

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0