Hallådär

Haha, ja inlägget från i lördags var inte speciellt nyktert märker jag. Tyckte inte att jag hade fått i mig speciellt mycket (?) Äsch, har väl gått och blivit lättpåverkad eller någonting, haha! Uppdaterade ingenting igår eftersom jag satt och pluggade hela kvällen, på dagen städade jag och ja, jag var allmänt upptagen bara. Kom i alla fall hem väldigt tidigt i lördags då mamma ringde strax efter jag skrivit inlägget och berättade att någon kastat något på våran ruta så den hade gått sönder. YEY, jag som tyckte att det var nog med utgifter nu när vi ändå lever så jävla snålt. Men icke. De satt tydligen folk nere på dagiset så jag och de andra drog dit snabbt som fan men fick inte ut någonting av det.

Kimpa, Angelica och Räkan drog till Hagsätra och Basse skulle ut med Markus och c/o. Så jag rörde mig hemåt istället. Fick inte plats i bilen med Basse och dem och Hagsätra lockade faktist inte dock. Men men, nu ska jag fortsätta vara duktig och börja med pluggandet igen. Sen blir jag nog hemma ikväll. Veckan är inte så händelserik heller så ja, onsdag - tandläkaren så vitt jag vet. Sen får vi se om det kanske blir en vända ut till Adelsö på fredag - lördag. Hm, ja vi får se vad som händer! Hörs senare kanske!

Kommentarer
Postat av: robiN

så lite så :)

2008-10-13 @ 15:26:48
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0