Hos Räkan

Lördag blev ändå ganska händelserik. Sitter hemma hos Räkan nu med Kimpa, Basse, Räkan och Angelica. Trevligt faktist, de är ju ändå några mina närmaste vänner! Kimpa hälsar till bloggläsarna :D Han hälsar SKÅL!! haha, ja Kimpa är allt en glädjedrickare, och här sitter jag helt öl-lös :/ synd, men det är trevligt i alla fall! Illa är det också att allt dricka är slut och klockan är strax över 10, hm ja om någon har pengar kan man ju säkerligen ringa någon och fixa men ja, Basse ska nog dra snart också tror jag, synd det med!

Men men, nu ska jag sitta här och va söt i hörnet och lyssna på när de kör "jag har aldrig" ;D haha! Puss på er!

Men ja "du har ju 10 fingrar" ?

Kommentarer
Postat av: sofie

SKÅÅLL!

2008-10-12 @ 19:02:28
URL: http://lifeisbetterblond.blogg.se/
Postat av: robiN

hejhopp fan va snuggt du har gjort det här :) me love it :)

2008-10-13 @ 08:17:36
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0