Ja!

Och så var det lördag, ingenting hände under gårdagen men hade i och för sig inte förväntat mig så mycket heller om jag ska vara ärlig. Det ända som var lite spännande var väl när polishelikoptern cirkulerade runt vid mig typ haha, så ja det var väldigt trisst. Ikväll får vi se vad som händer, min gudfar kommer hit och ska äta så får se om vi drar iväg och börjar övningsköra också, måste få in det där med kopplingen och växeln. Hm, det lär sluta i en katastrof! Sen måste jag börja åka till Tullinge typ 2 gånger i veckan så jag kommer in i körningen. Pju! (Kanske får min present idag också efter att han har varit utomlands :D hihi!)

Men som sagt, vi får se vad som händer ikväll. Har ju inga pengar heller så ja, no money, no funny!

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0