Katastrof

Två prov imorgon och har inte ens börjat plugga, YEY! Det här kommer gå skit bra.... Engelska och Matte, matten förstår jag inte ett skit av, X & Y är inte min grej alls så det kommer gå åt helvete! Och engelskaboken ligger i skåpet så det kan jag inte plugga till heller. Eller jo kan sitta och plugga in 80 glosor men då gör jag hellre så att jag pratar med läraren om att få göra provet på fredag istället.

Något som däremot känns skönt är att mamma förstår mig! Hon är inget mattesnille heller så vad ska man göra, förstår faktist inte ens varför man ska lära sig X & Y? Jag kommer då inte ha någon jävla användning för det i framtiden! Klarar mig med plus, minus, gånger och delat för de finns det miniräknare till! Så är det med den saken, men nu ska jag dricka upp mitt kära kaffe, ta en cigg och sen sätta mig ner och ja, plugga :/ och inte fan blir det någon tandläkare imorgon heller, det är fjärde gången nu som man får en ny tid. Gah!


Kommentarer
Postat av: Elina

Matte B? :P

2008-10-22 @ 10:15:13
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0