Planer

Hej alla glada, en dag på lovet är över. Har inte gjort någonting speciellt, va hemma hos mormor ett tag medan jag väntade på Bellan, så skulle vi egentligen till stan med det blev lite sent så det fick bli en runda i Vällingby istället. Är på jakt efter en klänning jag vill ha, men dock så fanns den inte på Gina i Vällingby. Kikade runt lite i andra affärer med Jessica sen efter att Bellan dragit hem, så tog vi en snabb fika också. Mys!

Annars har det faktist inte hänt så mycket mer, tagit det lugnt och så. Imorgon lär det däremot bli ganska mycket mer liv i luckan då jag ska upp till mormor som sitter barnvakt åt mina små kusiner. Träffar dem inte speciellt ofta så man kan ju alltid passa på när de är där. Får se hur det blir, säkert jätte roligt! Sen på onsdag blir det stan och träffa Tiffy, och fortsätta jakten efter klänningen. Ska titta lite på andra affärer också som inte finns i Vällingby och kolla vad som finns. Kanske blir en fika på Bellman's på en gång också. Får se hur det blir! Sen sitter jag och funderar på om man ska träffa mitt husdjur också, det var ett tag sen. Trodde hon hade gått och blivit friterad scampi eller något då det varit ganska tyst på länge. Men såg att hon uppdaterat sin blogg idag så än är har jag inte blivit av med 'na. Attans! ;)

- inte undra på att jag inte hittade klänningshelvetet, den finns inte med på hemsidan längre och eftersom gina "byter" eller ja har nya erbjudanden varje vecka så är bäl skiten slut. FAN! jag som hade riktat in mig helt på den. Aja nu hoppas på det bästa! Annars blir det nog den här:


Kommentarer
Postat av: Räkan

"Trodde hon hade gått och blivit friterad scampi"



HAHAHAAH

2008-10-28 @ 11:44:51
URL: http://reekan.blogg.se/
Postat av: robiN

aha va illa hmm du har lov nu va?

tralallalaaa jag jobbar och står i men är ledig ons och tors woohoo sen är det jobbet som gäller hela helgen... snyft

ska du göra i veckan då? något spec lr?

2008-10-28 @ 16:34:57
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0