Regn regn regn...

Godmorgon alla glada! Vaknade för lite drygt en timme sen, käkade frukost och placerade mig här ganska snabbt. Troligtvis ska jag träffa Bellan idag och kika lite på kläder, inte för att man har pengar till det, men kika kan man alltid göra tycker jag. Dock så svarar hon inte när jag smsar henne så ska nog ta och hoppa in i duschen och sen ringa henne istället. Annars förutom det så vet jag inte hur dagen och kvällen blir idag, det återstår att se!

Juste! Polisen varnar för att man inte ska svara på nummer som börjar med 25 och 88 både på hemtelefoner och mobiltelefoner det kostar typ 160 spänn/minut om man svarar på samtalet och om man ringer upp så kostar det typ 320 spänn/minut. Så, ja kolla innan ni svarar! Det är tydligen främst tele2 och telia som är "utsatta"

På tala om nummer och sånt så kan jag ju passa på och fråga om det var någonting viktigt när någon ringde mig från privatnummer inatt vid 2? Sov ganska gott då tydligen så såg att jag hade ett missat samtal imorse. Men troligtvis var det väl som vanligt någon som var grymt uttråkad och tycker om att ringa och väcka folk på nätterna? Hmmm ..

Aja, vi höörs!

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0