Segt som satan

Lovet är nästan slut och det har inte hänt någonting. YEY, jag har haft en vecka på mig att plugga till proven jag har missat med har inte gjort ett skit. Öroninflammation har jag lyckats få också + att jag har verkligen tröttnat på att sitta i det här ruttna huset dag ut och dag in. Jag vill ha ett jobb så jag kan göra någonting åt all den här tiden som vara glider förbi, fan då får man ju i alla fall betalt. Ja, Malin är på dåligt humör och vet inte vad hon ska göra för att bli gladare.
Studiebidraget kom idag, så man har ju pengar men orkar inte kröka. Det händer ändå ingenting roligt nu för tiden tycker jag.....

Suck, fy faaan vad jaaaaaag haaaaaaaaar trååååååååååkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0