Söndag, fortfarande

Jag är arg, den idiotiska manicken som står i mitt garage som jag och matte ägnat x antal timmar av våra dagar med vägrar att gå igång, vilket innebär att mitt humör inte är som det ska. Jag föddes envis och kommer alltid  vara envis, hade det inte varit att jag fick känningar i mitt knä som hoppar fram och tillbaka ur led så skulle jag aldrig ha slutat kicka. Så jag gav upp och gick in istället. Fan jag som var så glad, åkte och fixade skruvar idag sprayade dem svarta så de skulle se bra ut, allt är fixat och nu vill den inte gå igång. Matte tror att motorn har skurit så det känns ju så himla roligt! Hmpf.



Nej söndagar är inga bra dagar, nu börjar jag bli trött också vilket inte heller är speciellt bra nu när jag måste börja plugga. Så har jag suttit och kikat efter jobb och inte fan finns det någonting sånt heller. Jag behöver en ciggarett.

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0