Torsdag

Tjululu gott folk! Gårdagskvällen gick åt till att skruva isär hela min moppe för att komma underfund med vart fan all rök kom ifrån, blev lite rädd där ett tag när matte sa att det kom vatten ur cylindern vilket gjorde så jag såg sedlar brinna upp framför ögonen på mig. Men tur som jag hade så var det bara en slang som gått sönder från kylarn vilket gjorde så det läckte ut vatten på motorn som blev stekhett och det började ryka + att moppen blev överhettad. Så ja, min moppe står helt naken i garaget just nu och fin är den inte. Så efter skolan idag spenderade jag min tid till att rengöra alla kåpor invänding och utvändingt vilket behövdes. Kommer ihåg förut (var det förra sommaren?) när Markus och Basse tyckte det var jätte roligt att kasta sand på min moppe. Jag skulle ringt dem och bett dem tvätta underkåpan säger jag bara, en halvflaska avfettningsmedel, vatten i stora mängder och bilschampoo och den är fortfarande inte ren efter sanden blivit till lera som stelnat och blandats med annat tjafs! Men men, vad ska man göra. Får skratta åt det och minnas gamla tider (haha)

Nu ska jag byta kläder för matte kommer snart så ska vi åka och köpa en ny slang! Imorgon börjar jag 10 och kommer nog hem vid 5 eftersom klassen ska till stan och besöka kanal 5 och vara publik till "Ballar av stål" HAHA! Jag kommer va med på teveeeee !!! :D BajBaj

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0