Tröttsamt

Sitter här och försöker komma fram till hur man använder Adobe Illustrator, laddade ju ner det för ett tag sen men fattar absolut ingenting av det. Trött är jag också så då funkar ingenting över huvudtaget. Ut kom jag inte heller, Matte, Sara och Erika satt vid rosan men orkade inte gå dit, hade inte tänkt att vara ute länge så det hade bara blivit massa spring fram och tillbaka. Har också suttit och letat inspiration till ännu en ny design, har riktigt beslutsångest hur jag vill ha allt och varje dag ser man ju riktigt snygga grejer som man dock inte kan kopiera, sen är det ju inte lika kul att ha samma som någon annan heller. Men ideér kan man ju alltid lyckas fånga, har tyvärr inte fått några nya idag så det får bli till en annan seg kväll. Ungefär som den här...



Nej nu ska jag gå och ta mig ett glas saft, colan är slut här hemma så får nöja mig med det xP, sen ska jag duscha och fan gå och lägga mig. Luften gick verkligen ur mig + att mitt internet är helt åt helvete. Godnatt gott folk, vi hörs imorron!

Kommentarer
Postat av: robiN

hejsanhoppsan allt bra?

2008-10-07 @ 11:05:51
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0