Tvångstankar ?

Jag tror jag har gått och blivit besatt, faktist. Direkt när jag får tillgång till en dator så börjar man läsa alla dessa bloggar, och det är inte en gång om dagen utan x antal gånger om dagen, från blondinbella till mina vänners egna bloggar. Shore, tyck att jag är största nörden, men det är som en tvångstanke! Hahaha, lite roligt. Hur som helst, från det ena till det andra är hemma nu och väntar på mat, köttfärspaj som står i ugnen som jag kirrat till mig och mamma. Den är klar om 5 minuter och serveras med en schysst grekisksallad, smarrigt. Behöver få i mig lite mat efter skolans stuvade, slemmiga, smaklösa mackaroner med grå falukorv.

Kvällen är fortfarande ett frågetecken, hade tänkt sitta hemma och fortsätta lite med min del av grupparbetet, men har ångrat mig och funderar på att gå ut faktist. Ska messa runt lite sen och kolla läget tror jag, får se hur det blir! Annars är det inte så mycket mer som har hänt eller ska hända (?) Jag tror att Matte kirrade gymkort idag så förhoppningsvis så är man väl igång med det snart också! Yey, finally!

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0