Utvecklingssamtal

Usch, missade både engelska provet och matteprovet. Vaknade igår morse med feber och typ halsfluss men idag är det mycket bättre. Men måste pallra mig till skolan hur som helst, har utvecklingssamtal vid halv fem så ska möta mamma vid skolan då. Får se hur det går, lär få lite skit från matten i alla fall, men resten av ämnena har jag för mig att det gått bra i. Vi får vänta och se helt enkelt. Skulle åka upp till mormor idag också, men vette fan, låg och funderade igår om jag skulle göra någonting "nytt" med mitt rum, typ möblera om eller någonting och damma för det är någonting som verkligen behövs!

Sen är jag en avundsjuk Malin också, har suttit och gluttat på en kamera som jag vill ha sjukt länge, men pengarna finns inte. Så köpte Robin en sån kamera och Malin blev lite ledsen i ögat för hon vill också ha en sån, och nu har Räkjäveln köpt en också! BUHU! Räkan förbered dig på att vi ska ut och ta kort någon dag! Du vet hur bra jag och kameror funkar ihop :D (hihi)

- Gosh, ge mig ett jobb!

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0