Adobe Illustrator

Sådärja, efter mycket om och men och nerladdade skit grejer så fick jag tillslut tag på programmet inga svårigheter alls! Nästa problem är bara att jag inte fattar någonting av hur man ska göra och så vidare men det var ju samma sak med photoshop förut som jag nu förstår mig på mycket bättre! Så ska kika runt lite om det finns några sidor med lite tips om hur man kommer igång med illustrator och sen är det bara att tuta och köra. Ännu ett program som säkerligen kommer komma till nytta när det är sånt här skit väder som det nu är! Vi får väl ta och välkommna hösten, eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: robiN

snyggt malin snyggt... me love it! designen alltså :) lalalaaa**

2008-09-02 @ 16:20:14
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0