DET ÄR FAN SOL!!!!!

Slutade skolan tidigt idag som jag berättade igår, riktigt skönt att komma hem tidigt. Käkade nudlar och hoppade in i duschen och gjorde mig i ordning för en tripp till stan med Tiffy. Vi bestämde redan igår att jag skulle ta pendeln från spånga som hon skulle hoppa på i sumpan och turen som jag har så ville inte 119 tajma ett pendeltåg så det blev bussen till vällingby, och bussen till spånga. Ändå missade min käre vän pendeln så fick vänta på henne i Sumpan, men det gjorde inte så mycket :) In till stan kom vi tillslut, satte oss på Sandys och tog en fika och pratade en massa. Måste byta lite tankar och händelser med varandra nu när det var ett tag sen vi träffades sist. Sen blev det spring i affärer, roligt att någon av oss hade pengar haha, Tiffy shoppade galet medans en annan gick runt och suktade efter nya kläder och saker man behöver! Vänta bara! Ett jobb sen är jag på g också! Haha. Hur som helst så var det en härlig dag och solen började skina tillslut också vilket gjorde en på mycket bättre humör!
Tack för idag vännen <3


(haha, du är väldigt söt ibland faktist =D)

Kom hem för ett tag sen, ska käka snart. Mattes pappa är här och har kikat på nått element som var trasigt och nu sitter han och mamma och pratar. Sen blir det mat, lasagne. Efter det, raka vägen ut och fixa flak och hämta biljetterna till matchen. Ser fram emot det, vet inte hur många vi blir. Men jag, Räkan, Steffi, Madde och några till antar jag :) Härligt, nu hoppas vi bara på fint väder gott folk! Men men, helgens händelser är inte riktigt framme på schemat än, men öl kommer att finnas och jag har mitt alkoholiserade husdjur på min högra sida.
Hur ska det här sluta? xD

Kommentarer
Postat av: tiffööö

Javisst är man het så är man (a)

haha nej men tack :D <3

2008-09-11 @ 19:27:42
URL: http://tiffysoderstrom.blogg.se/
Postat av: robiN

aha du tänker så va händer i helgen då? hmm jag har varit ledig nu hela veckan så jag är bara full som ett djur hela tiden haha :) ska på bolaget imorgon och fixa mera sen blir det party yeah!

2008-09-11 @ 21:31:05
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0