du är en människa ?

Jag har kommit fram till att jag inte klarar av att "skynda-på" saker, vi såg ju hur det blev igår när jag skulle skicka iväg ett sms till Robin innan mobilen skulle dö. Hon skulle få veta att hon var en ond människa som stack med grabbarna till sewer och inte ens sa hejdå till mig. Jag menar jag är ändå hennes man och jag satt och värmde henne största delen av tiden som vi satt vid dagiset igår. Hur som helst, smset kom iväg och strax därefter dog telefonen. Kom hem relativt tidigt, eller ja jag kom hem tidigt! Innan tolv, satte mobilen på laddaren och kollade om smset hade hunnit komma fram och ja visst hade det kommit fram, men det stod - Du är en människa :'(. Hm, smart Malin. Ska nog se till att från och med nu ha telefonen full-laddad inför sådana kvällar.

Nu är det i alla fall lördag för er som har lika bra koll som jag :) idag blir det kräftor och god mat här hemma så den här lördagen har jag faktist sett fram emot! Efter det, ikväll blir det till att träffa Mathilda eftersom jag dock blir utslängd hemifrån några timmar (haha). Men min räddning ville vara med mig så det är ju perfekt :) Nu ska jag upp och städa mitt rum, damsuga huset och skura. Sen en dusch och sedan vidare till affären för att inhandla kvällens onyttigheter. Men det är helg så då får man synda, eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: robiN

HAHA jag är en människa eller vänta jag kanske är en liten tiger eller en katt kalla mig va du vill för jag är fortfarande cool.

hihi go´morgon allt bra med dig?

puss

2008-09-07 @ 06:49:45
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0