En glad Malin

Ja, det är faktist sant. För en gångs skull är jag inte trött och seg pågrund av vädret. Är faktist väldigt glad idag, eller i alla fall just nu :) Det finns ingenting heller som gjort mig glad, jag bara är det. Haha, och i och med det så kanske jag kan plugga lite eftersom det inte blev någonting av det igår. Ska inte ut ikväll heller faktist, ska kolla på idol auditions om en och en halv timme, och sen på "På farligt hav" eller vad det heter med mamma. Så nu blir det till att plugga innan dess! Fixade biljetterna till matchen idag så måste hämta dem senast på fredag. Tror jag och Räkan fixar det imorgon kväll eller något, kanske i samband med ölen till helgen. Hm, ja vi får se hur det blir! Nu blir det en cigg och kaffe, sen som sakt, plugg!

Kommentarer
Postat av: Jessica

WOho :D AIK-DIF!

glöm inte att det är även match på lördag :D

"vi ska på picknick i göteborg..."

2008-09-10 @ 12:04:58
URL: http://jssi.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0