Fredag!

Ja, det är så sant som det är sagt. Det är fredag och Malin är på sjukt jävla bra humör, är taggad till kvällen som man egentligen inte bör bara taggad till, jag menar hittills har det inte kommit fram om man kan vara någonstans senare. Men det löser sig säkert, annars har jag ju Räkan som sagt. Pratades om att S kanske skulle ta hem några ikväll så, ja vi får se. Måste prata lite med Räkan innan det bestäms någonting och så. Sitter och väntar på att hon ska komma hem så vi kan dra till Vällingby och hämta biljetterna till matchen och jag måste köpa ett par strumpbyxor eftersom jag lyckats ta sönder mina leggins än en gång så ja, satsar på ett par tjockare nu istället. Får se hur det går med det!

Dagen har varit rätt lugn, började med Mediakunskap då jag Steffi och Fia fixade det sista till gruppredovisningen på måndag. Engelska efter det, fyllde bara i lite papper sen fick vi sluta. Lunch, tacoröra med tacochips och grönsaker. Sjukt jävla gott. Sen hade vi håltimme ett bra tag, den spenderades i matsalen med block och böcker. Både jag, Fia och Steffi hade grejer vi inte gjort så det blev plugg hela håltimmen. Inte så jobbigt, skönt att ha allting gjort nu istället, så är jävla stolt över mig själv. För några månader sen kunde jag inte ens drömma om att jag skulle vara så duktig :) hihi.

Nej, ska ta en cigg på altanen i solen och fortsätta smsa Räkan utan att få nå' svar!
Hörs senare, ta hand om er!


"To my insperation and my shining star.

Skin, skin som den sol du är.
Låt hela världen se ditt vackra leende.
jag säger lys, lys som den stjärna du är.
Du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med."


- Kommer alltid le när den låten spelas <3

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0