Fredag kväll, en tidig kväll

Ja käre läsare. Inte blev det något vidare drag under kvällen så kom hem väldigt tidigt, kvart i 11 klampade jag in genom dörren och slängde mig i soffan där mamma redan satt. Tröttnade dock när hon satt och pladdrade i telefon hela tiden och man inte hörde tvn. Så nu sitter jag här i pyjamas byxor, en alldeles förstår t-shirt och sockor, en inbakad fläta på huvudet och sminklös med en stor kopp te. Yes, me like. Kanske skulle spenderat kvällen hemma istället framför en film med mor min, hände ju som sagt inte mycket ute. Jag och mamma börjar ju faktist glida ifrån varandra väldigt mycket, bråk hela tiden och vise versa. Äsch, det löser sig, jobbigt just nu det är väl det ända man kan säga!

Nej, nu blir det film och för en gångs skull inte Kung fu Panda eller Green street hooligans. Idag blir det nog 2 fast 2 furious trots allt! Skulle vilja gå till statoil och köpa cola, men nee, får dricka saft! Det är för mörkt i skogen!

glöm inte bort att hjälpa mig lite här gullungar :)

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0