Grattis 18åringar!

Japp, min käre kusin Oscar fyller 18 idag, och sen Nattis har man fått höra nu i ett par dagar så det blir väl till att skriva grattis till er båda och hoppas på att ni får en bra dag!

Det är fredag idag igen, vet inte riktigt vad som händer och sker mer än att jag inom en snar framtid ska träffa Sara. Sen senare Räkan för att lämna tillbaka hennes pengar jag lånade förut. Alkoholist som hon är så är hon redan dyngrak och tycker saker och ting är väldigt roligt då man får sms som inte bara består av haha utan hahahahahahaha så ja, någon av oss är på bra humör i alla fall =P Nej men, det är jag me. Lite fundersam över kvällen bara men det fixar sig säkert! Nu är bara frågan, vinterjacka eller inte? Det får bli vinterjackan hellre för varmt än att sitta och huttra senare! Mmm, tack för mig! (Tror inte att det blir en speciellt sen kväll, så vi hörs säkert senare) SMACK*

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0