I väntan på annat

Har suttit och försökt komma underfund med hur man kirrar ett högerklicksskydd till bloggen. Nu är det fixat :D så i fortsättningen blir det ingen markering på de bilder jag har tagit eller liknande att det är just bilder härifrån bloggen.
Hittade koden och det här . Där jag ganska ofta är väldigt mycket inne och kikar, så allt det här med designer och sånt har jag inte lärt mig själv haha, så smart är jag faktist inte!

Sen som jag skrivit tidigare har jag ju blivit medlem på Gratis MakeUp men nu hittade jag också Gratis Kläder där man samlar poäng och kan få presentkort till Ginatricot, H&M och JC. Värt ett försökt i alla fall!




Under en rökpaus tog jag med mig kameran ut för att kolla om man hittade något fint i trädgården, jo visst, en trött, söt och liten katt, våran lilla tiger :) eller ja, liten är han nog inte, snarare lite katten Gustav stuk över honom bara de att han är grå-svart spräcklig haha <3

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0