Ideér?

Och så var den här dagen förbi också, känns som man sovit bort hela dagen men är fortfarande trött. Värdelöst. Tråkat hela kvällen, åker nog upp till mormor och morfar imorgon och sitter där ett tag, så jävla tråkigt att vara hemma! Sen konstaterade jag också att om jag skulle sovit där ikväll så skulle jag fått gå upp mycket tidigare imorgon än om jag sover hemma. Har skolfoto imorgon, vill ju inte se ut som en zombie precis. Då ensamfotot ska hänga framme lite här och där i ett helt år. Hade helt glömt bort att det är fredag imorgon också. Är inte helt taggad då det inte ens har varit något snack om vad som händer. Alkoholen finns i alla fall, hoppas bara att det är fler som dricker och att man kan vara någonstans så man inte sitter vid ett dagis som förra lördagen, och lördagen innan det. Känns inte speciellt "woho"...

Men men, funderar på en ny design igen. Men är verkligen tom på ideér, hmm.. Plus att jag tycker att jag kör samma stil hela tiden också. Vad säger ni? Ni kanske kan hjälpa min hjärna att börja arbete lite igen?

Nu ska jag fortsätta skrika på min dator när den hänger sig under tiden jag spelar the sims, fittdator ska den också gå sönder nu kanske? Min telefon har man ju inte hört av heller + att min boxer är trasig. Fiskbulle!
Eller kanske ska duscha först och plattföna håret så det är långt och rakt imorgon till fotot? Sen måste man ju välja kläder också, åh herregud säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehe dagiss ? :P

2008-09-19 @ 12:51:44

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0