Ikväll smäller det!

Halva veckan har gått redan och ikväll är det årets sista derby. Är inte så jävla taggad men sen när man sitter hemma hos räkan och har öppnat första ölen inför matchen då kommer det säkerligen komma igång jävligt bra hoppas jag. Kom hem från skolan för en halv timme sen lite drygt, ville inte gå upp i morse när klockan ringde vid 07.00 så skippade samhällen och började 10.05 istället, tycker jag var värd det faktist. Strax ska jag hoppa in i duschen och börja göra mig i ordning.

Men som sagt, halva veckan borta och imorgon blir det inte speciellt jobbigt. Ska typ kolla på någon teater i skolan vilket innebär att man kan sova bort den delen av dagen i någon oskön stol, sen är det fredag. Ingenting planerat ännu, är pengarlös så öl blir det nog inte men det löser sig säkert på något sätt. På lördag ska jag in till stan med hela och då menar jag hela släkten för min käre kusin fyller 18 eller ja, det gör han på fredag men vi firar honom på lördag. Så då blir det smörgåstårta i stora mängder och annat smarrigt. Annars är det väl inte så mycket förutom det som händer tror jag. Men men, nu blir det duschen tror jag! SMACK*

Kommentarer
Postat av: robiN

hejhopp och Go´morgon

2008-09-25 @ 07:12:32
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0