Imorgon är det fredag igen :D

Torsdagen är avklarad och ja, imorgon blir det helg. Ska egentligen vara i skolan nu på min sista lektion men jag "är sjuk" orkar verkligen inte. Inte bra, skulle ju sköta mig (a) haha, jaja, nästa vecka så kör jag stenhårt. Väntar på att Matte ska kirra ett gymkort också så vi kan gå och gymma. Han är mycket duktigare på vikter och shit än mig så han får bli min personliga coach ? HAHA!

Dålig uppdatering igår. Ja jag vet, men var ju som sakt hos veterinären med katten där ännu fler 100 lappar flög iväg med vinden. Visst är det inte jag som betalar men ändå. Tycker våra katter kan sluta göra sig illa nu faktist :P Efter veterinären åkte mamma och jag och handlade, tankade och köpte cigg. Sen direkt när jag kom hem åkte jag till Viksjö och träffade Mathilda. Tog x antal cigg och pratade lite allmänt bara. Ska ses igen på lördag spikade vi, eftersom jag blir utslängd haha! Men jaa, så mer än de hände inte igår. Träffade Kim och Kimpa nu på vägen hem från skolan, pratade lite med dem och Kim lånade mitt busskort så lär väl ut och hämta det ikväll. Sen tror jag nog att jag ska hem och kolla på idol auditions som börjat nu haha, vissa människor säger jag bara, vissa människor ... SMACK*

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0