Irritation

- du har sjunkit väldigt lågt i mina ögon tyvärr ..

Sitter faktist här och längtar efter min telefon som är på lagning. Vill inte ha den här jävla skit nokian med pipringsignaler och snakespel längre! Men egentligen kanske jag inte ska klaga, det kunde varit värre. Kunde ha suttit i min mors sits som inte har någon telefon alls då hennes började strula för någon vecka sen. Så tog hon den jag har nu, men sen stal jag den av henne. Jag är en ond människa ibland faktist. Men vi hade skit många extra telefoner förut! BORTA!



Hmm, hur som helst. Kanske ska ringa netonnet och fråga hur lång tid det kan ta innan den är klar? Äsch, nej orkar inte. Nu ska jag sitta här och fortsätta vara dryg och irreterad. Kanske gå upp och slå sönder min boxer som vägrar fungera nu för tiden också. Allt är trasigt för mig, haha. Sen är jag lite ledsen på matte också för att han inte vill köpa ett gymkort! Men det är en helt annan sak och jag får sitta och hoppas på det bästa!

Det blev varken, 2 fast 2 furious igår eller kung fu panda. I jakt efter 2fast så hittade jag Green street hooligans istället, riktigt länge sen man såg den filmen. Kollade faktist på den två gånger för er som är intresserade att veta det. Hur som helst så är den sjukt bra! Nu ska jag plugga matte, sen ska jag gå ut och ta en promenad också! Bye bye


mjaou

Kommentarer
Postat av: Jessica

En telefon är här, det vet du ju? :P

bara att hämta den när du vill :D its yours!

2008-09-15 @ 19:42:48
URL: http://jssi.blogg.se/
Postat av: robiN

mjauu*

2008-09-16 @ 07:28:33
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0