It's feels great!

Känner mig duktig. Gjorde klart min matteläxa direkt när jag skrev klart här, har lyckats förstå mig på det här med x och y och allt vad det innebär. Sen direkt efter det gjorde jag klart min del av grupparbetet i samhälle/mediakunskap. Så det är skönt. Imorgon kväll blir det till att plugga svenska (eftersom jag aldrig gjorde det när jag egentligen skulle) och naturkunskap. Sen är veckans läxor avklarade och helgen är här! Imorgon ska jag träffa Tiffy i stan på en kaffe och lite prat, blir nog en relativ tidig hemgång om man ska hinna hämta biljetter och fixa öl!

Men men, nu ska jag röka sen soova :) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: robiN

hejsanhoppsan och god dag :)

allt bra med dig? va ska min man göra ihelgen då må tro?

2008-09-11 @ 13:16:52
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0