Jag är en hemsk människa ...

...men egentligen så har det inte hänt speciellt mycket under de här dagarna jag inte varit här och skrivit. Min mobil är cp i huvudet. Jag förstår inte, det verkar som att jag inte ska äga en mobil :/ kunde hur som helst inte svara på sms i fredagskväll och lördags! Varför, ja det hoppas jag att mupparna som fixar den tar reda på! Tack för mig!

Nej, nu ska vi inte vara tråkiga. I fredags slutade kvällen hos Jonis efter mycket om och men. Satt hos Räkan först med henne och Conny och det verkade som att kvällen skulle sluta i katastrof, men som sagt. Vi kom till Jonis där de va lite folk. Drack lite försiktigt och det blev en tidig hemgång. Igår, ja vad hände igår? Ingenting, trodde det skulle bli en fartfylld kväll men icke. Ingen ville vara med mig och Räkan så det blev en ännu tidigare hemgång än kvällen innan. Skit tråkigt, men vad ska man göra. I och med att det blev lugn igår kom man upp tidigt, runt 9 tror jag, käkade frukost och städa hela huset, damsög, skurade, diskade och tvättade helt själv. Så idag är mamma glad på mig haha! Nej, idag var ingen bra bloggdag. Ska till mormor och morfar vid 4 och käka, sen blir det till att vara hemma ikväll. Måste fixa lite med redovisningen till imorgon!

Kommentarer
Postat av: robiN

hejhopp haft en bra helg?

2008-09-14 @ 18:19:50
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0