Klippning och släkt-träff

Börjar dagens inlägg med att gårdagen verkligen sög! Mötte upp Sara så satt vi vid greken och bara pratade och tog det lugnt, sen kom Räkan gående efter ett tag och skulle ner till eko och möta de andra. Så följde med ner dit, kändes lite som att kvällen ändå kunde bli rätt rolig eftersom det var några stycken där som drack och så men icke, hann väl sitta där i 10-15 min sen försvann alla, nu ska vi på fest i spånga, hejdå! Hmpf, ja vad fan ska man säga? Aja, skitsamma. Räkan drog till Henke och då vart det jag, Sara och Angelica kvar. Mötte Erika och Emelie och sen vidare till tippen och mötte Matte och c/o. Kom hem vid 10 så ja, ni förstår nog själva. Något inlägg blev det inte heller då jag gick upp och la mig direkt när jag kom hem så, ja.

Dagen då, vaknade vid nio och käkade frukost med min mor, duschade och sen åkte vi upp till Vällingby och kollade lite. Sen klippte jag mig, topparna, uppklippning och snelugg. Vet inte riktigt om jag är nöjd, det är väldigt ovant i alla fall men men, håret växer så jävla fort så den försvinner nog snart igen! Ska strax byta kläder för halv fyra ska jag och mamma plocka upp Jack och Bellan sen ska vi till stan och möta upp resten av släkten och fira min nyblivna 18åriga kusin. Vet inte hur länge vi blir där, det kommer bli mycket folk och det är litet så kanske blir tidigt ändå. Vi får se hur det blir!
Uppdaterar kanske senare ikväll om jag orkar! Ciao


Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0