Koooooooooooooorv!

Sitter här och är allmänt irreterad. Sitter här i den här förbannade data salen och har en äcklig jävla historia lektion. Det suger lika mycket som min lärare suger som är allmänt inkompetent! Jag är galen, men bara jag kommer här i från så kommer jag bli glad igen. Det är ju faktist fredag vilket innebär att jag får göra vad jag vill de närmaste dagarna och jag får sova hur länge jag vill på mornarna. Me like men det är trots allt 20 minuter kvar innan jag får lyfta arslet från den här stolen och faktist gå hem. Ska möta mamma kvart över tre i vällingby och köpa ett sånt där 10 ämnesblock jag snackat om, så mycket papper som mitt skåp består av nu har det nog aldrig gjort. Så ja tack, köp mig ett block med mappar i!

Efter det: Storhandla, sen hem och äta mat. Kvällen, ja har inte en susning om vad som händer eller sker, jag är pank och har inga öl. Så det känns inte som den här kvällen kommer att bli speciellt rolig. Men man vet aldrig. Man kan ju alltid vara posetiv och hoppas på det bästa ;P haha, ska i alla fall ringa till "fröken på junibacken" efter maten. Får se om vi träffar henne och O ikväll kanske. Hur som helst, nu ska jag roa mig med någonting annat de sista 16 minuterna av min så roliga lektion.

Kommentarer
Postat av: robiN

aha du tänker så :) thihi det är fredag ida woohoo och jag är lite sjuker :/ men jag överlever hoppas jag haha sitter på jobbet och degar, slutar om 4h och 20 min typ...wei*

2008-09-05 @ 14:40:00
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0