Låt mig säga, lol

Ny dag och nya händelser, eller ja det beror ju på hur man ser på saken. Skolan klockan 13.00 - 14.00 och efter det raka vägen till tandläkaren. Ingenting jag ser fram emot men det ska nog gå bra. Sen efter det, så får vi se vad som händer. Gårdagen spenderades i alla fall i Riddersvik med Matte, Matte och Räkan. Efter ett tag kom Erika också. Hände inte så mycket där så drog vid 10 och det var typ inte en människa ute. Räkan och jag åkte runt där på gångvägarna i jakt på människor men icke, skjutsade hem henne och åkte hem. Allt var som vanligt, ställde moppen på vår parkering och helt plötslig så står det två motorcyklar brevid mig, "hej, polisen" Höll fan på att skita ner mig på riktigt, de kollade mitt körkort och bla bla bla, sen åkte dom tillslut i alla fall. Vi hade i alla fall en riktig jävla röta när vi åkte runt på gångvägarna, hade de där sakerna kommit där hade det varit helt kört. Men men, det va då det och nu ska jag aldrig mer köra på gångvägar haha, ett tag i alla fall (a)


Jag har alltid trott att man skulle ringa från privatnummer när man busringer, duktigt nog ringer man först från "inte-privat" sen när man inte får något svar så ringer man privat. Muppar, snacka om att vara uttråkad och helt hjärndöda när man ringer och frågar, Hej Malin, är du tjock? Känner du Dennis? - Vilket Dennis? -  Dennis Withlock. - Ja? - Vänta han kommer här (men ta telefonen bara, prata då) pip pip pip

- låt mig säga LOL? Fjolla :)

Kommentarer
Postat av: robiN

aha va roligt :) sovmorgon idag lr?

hmm jag sitter på jobbet och tråkar vill hem men ikke jag får vänta tills ikväll :(

ska du göra annars idag då?

2008-09-30 @ 11:35:48
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: robiN

fan vilken lyx du har då :)

hmm jag ska shoppa i kista sen kröka som ett djur endast eftersom att jag är ledig imorgon ocg på torsdag haha :)

2008-09-30 @ 11:42:29
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: robiN

jupps det är najs men jag jobbar ju i helgen och det suger alltid :(

2008-09-30 @ 12:11:48
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0