Lite kortfattat

Är inte alls på humör för att skriva. Är väldigt trött vilket gör mig förvånad då jag gick upp vid 10 imorse! Hmm, konstigt det där. Hade i alla fall min en timmes lektion idag, sen åkte jag till mormor och åt mat och sen hem. Stannade inte hemma särskilt länge. Drog och hämtade Räkan, tankade och sen bar det av till greken där vi egentligen bara skulle köpa cola men också hittade Sebbe, Calle, Ollan, Matte och Conny. Så stannade där, efter en stund drog Calle, Sebbe och Ollan, sen Conny. Och lite senare kom Basse och Jonis!

Stannade tills typ 10 i 9, körde hem Räkan och sen raka vägen hem och kollade på en ny serie som började idag! Den verkar bra, så i fortsättningen blire till att komma hem innan 9 på tisdagskvällarna!
Men nu ska jag krypa ner i sängen och sova, hoppas fan inte att det är lika kallt som i natt! Fyfan säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Räkan

jag tyckte den nya serien söööög!!!!

shit va dålig den var, hände inte ett jävla skit! riktigt seg...

:p

2008-09-17 @ 12:59:19
URL: http://reekan.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0