Luften gick ur mig

Kanske ska börja försöka att skriva morgon inlägg regelbundet istället? En viss liten sak verkade ju bli lite halv glad över att några rader var skrivna imorse i alla fall, haha. Vi får se hur det blir med den saken, är inte speciellt duktig på att gå upp på morgonen dock. Men men som rubriken lyder så gick luften ur mig direkt när jag kom hem, blev så jävla trött så vet inte riktigt om det blir något pill på den kommande designen ikväll. Måste ändå gå upp rätt tidigt imorgon eller ja, det är ju tisdag och då börjar man ju 13.00. Visst det är skönt men tycker fortfarande det är ganska onödigt, jag i alla fall kan inte sova ut hur länge jag vill på morgonen i alla fall, för då kan jag inte somna på kvällen och så blir det ett helvete morgonen efter. Sover väl till 09.00 i alla fall, eller kanske 10.00 vi får se! Så håller väl på med designen imorgon för att fördriva tiden.

Slutar 14.00 och efter det ska jag äta hos mormor och morfar. Kanske åker hem emellan beror på om min telefon är klar eller inte för då åker jag och hämtar den först. Så får se hur många inlägg det blir imorgon, men tror nog jag kommer hem ganska tidigt. Måste fixa lite grejer till skolan och så.

 
Dessa tre härligheter fick man med sig hem från "stor-handlingen" med mamma idag också, perfekt nu när hösten är här och vintern på gång. Huden lyckas alltid blir helt åt helvete nu när kylan kommer och det är mörkt hela tiden.

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0