Morning

Skulle egentligen fixat ett inlägg igår innan jag gick och la mig men min älskade data hängde sig och jag var för trött för att starta om den tyvärr. Men nu är det tisdag och jag vaknade av mig själv 08.40. Jag som ställt klockan på 09:20, men men vad ska man göra jag är i alla fall uppe och har fått i mig frukost samt kollat på top model som gick på tv. Nu ska jag komma igång med designen igen. Får se om den kommer upp idag eller imorgon. Tror mer på att den kommer upp idag i sånt fall för imorgon är det match. AIK - Djurgården på Råsunda, sista derbyt för i år. Måste snacka lite med Steffi om morgondagens händelser får se när jag gör det.



Men men, nej designen var det! Skriver lite senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Maaaaaaaaaaaaaatch!! /uzt

2008-09-23 @ 12:26:51

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0