Nästa stopp, ica maxi

Skoldagen avklarad, usch har inte varit roligt. Jag som va så pigg imorse sen när jag kom till skolan så höll jag fan på att avlida rent ut sagt. Ingenting blev bättre av att ha 2 timmars lektion med en stammande lärare. Nej, något jag inte klarar av på morgonen. Men nu är man i alla fall hemma, har varit det ett tag i och för sig men nu är det första gången jag sätter mig ner. Kom precis ut ur duschen, gjort mig i ordning och så. Ska gå till statoil och bli upp-plockad av mor min. Sen bär det av till Sumpan för att handla!

Men nu hade jag tänkt lite egofotografering till designen som faktist är på gång!
Skriver sen när jag kommit hem :)

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0