Nu eller aldrig.

Det här har nog varit en av de segaste helgerna på riktigt länge faktist. Tråkigt nog måste man väl säga. Satt ju på det där dagiset i fredags ett tag med folket men kom ju hem relativt tidigt och somnade fort. Igår, ja då hände det väl inte så mycket mer. Käkade aldrig kräftor då jag tyckte att allting blev så sent så vid åtta tiden gick jag och mötte Räkan på jakt efter att fixa ett flak inför kvällen, egentligen var det väl tur att vi inte fick tag på något då vi inte fick komma dit de andra var och krökade så, hm. Låt oss säga tur i oturen? Skitsamma, vi satt vid rosan ett tag. Sen upp till Räkan drog i oss två öl och sen gick vi över till Jakob ett tag. Riktigt länge sen man träffade honom så det var trevligt den lilla stunden vi satt där och drack lite mer. Sen kom det där jävla problemet som brukar dyka upp, att man inte är 18 och inte kan följa med folk på krogen. Så det sög Jakob och Robban drog till Spången och jag och Räkan träffade Danne, Kim, Jackie, Markus, Basse och Bert istället. Åkte runt lite, sen drog alla så vi hoppade av vid statoil och köpte mat. Sen satte vi oss vid dagiset vid mig där kvällen slutade. Räkan blev hämtade och jag tog mina få steg upp till min säng och sov.

Så ja, ingen fullspäckad helg som sakt. Det har varit dåligt väder, kallt, dåligt om dricka och vänner (?) sjunker bara mer och mer i ens ögon. Hur ska jag säga, gårdagens funderingar innan vi blev avsläppta är nog någonting man måste ta tag i. Det här funkar inte längre, det är riktigt jävla värdelöst!

- Sen tycker jag att du kan ta och svara på smset jag skrev igår också. Roligt skulle det vara i alla fall.

Kommentarer
Postat av: robiN

tralallalaaa javisst jag är din fru men jag är rätt dålig på att städa,diska och laga mat :( hmm

jag sitter på jobbet men det är rätt ok är ju ledig typ en vecka sen :) yey ska du göra idag då?

2008-09-07 @ 12:05:47
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: robiN

låter som rätt bra planer för en söndag tycker jag :) hälsa madicken om du träffare henne.

Hmm min lediga vecka det vet jag inte, blir väl till att shoppa, kröka och göra annat dumt som kostar pengar HAHA...

2008-09-07 @ 12:54:38
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0