Onsdag

Tycker att den här veckan flygit iväg väldigt snabbt faktist, onsdagens skola är över och nu är det bara torsdag kvar, sen är det ju fredag helt plötsligt igen! Suveränt! Började nio i morse, skulle skriva den där uppsatsen. Det gick bra tror jag, svårt att komma igång bara men tillslut gick det i alla fall! Kom hem runt 11, käkade lite och sen gjorde jag ren min sminkväska och alla jävla penslar och skit. Fyfan säger jag bara, man tror att penslar och paddar och det är rent, men tro mig, usch! Nu är det i alla fall gjort så, konstaterade att jag måste fixa pengar till nytt smink också, lite tomt efter rensningen! Men men, no money no funny eller hur är det?

Får se vart kvällen för mig ikväll, om man ska ut så slutar det nog med att sitta vid greken som vanligt. Men jag vet inte, hellre där än att sitta vid rosan dagiset, men i och för sig känns det väl inte helt ok att sitta på en bänk kväll ut och kväll in. Haha, äsch, det löser sig. Det är vinter så det finns inte så mycket annat att göra helt enkelt!
Nu blir det till att kolla på tv, eller kanske spela lite på facebook? Ett mysterium ....

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0