Ropa inte hej förrän du kommit över bäcken

Ja, det var väl det jag gjorde när jag var klar med den där jävla reflektionen till samhällen/mediekunskapen igår kväll. "Nu är det värsta över, nu blir det lugnt ett tag" Icke sa Nicke, kom till skolan och lämnade in papprerna och tillbaka fick jag ett A4 med instruktioner till nästa grupparbete som ska vara klart den 15e oktober. YEY! Jobbar i alla fall med Fia så det ska nog gå bra. Vi ska tänka oss en 20 årig tjej med en lön på 13.000 som flyttar hemifrån, hur allt går till och bla bla bla, det låter inte som värsta grejen men läste upp allt för Räkan idag och hon förstår mig säkert (?)

Hur som helst, ja helgens händelser (vi kan inte ens kalla det händelser) vet ni ju redan om. Gårdagen var väl inte så händelserik heller, gjorde det jag skulle alltså att tvätta, hänga tvätt och damsuga. Hjälpte mamma att flytta på massa skit i källaren och garaget. Tvättade moppen samtidigt som mamma tvättade bilen. Sen mötte hämtade jag Räkan, så åkte vi upp till Vällingby och köpte våra kinderägg på lidl (HAHA) som har blivit ett riktigt söndags-måste! En varsin ros fick vi också. Efter det drog vi till greken och satte oss, så kom Sara gående och efter ett tag Matte, tillslut kom Matte 2 också. Pratade lite och tog det lugnt, drog hem och hämtade pengar sen käkade vi på kebaben. Kvällen slutade vid parkhelvetet som det brukar sluta i vanliga fall också. Ikväll ska några av oss försöka komma bort till Riddersvik i alla fall för lite omväxling. Idag blåser det inte så mycket heller vilket är ett plus. Men men, nu ska jag plugga lite, sen hoppa in i duschen. Hörs!

Kommentarer
Postat av: robiN

hejhopp och Go´morgon alllt bra me dig?

2008-09-30 @ 07:21:52
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: robiN

låter la bar det :) jo med mig är det prima ballerina lite sliten bara hehe :)

va har en malin för sig en dag som denna då?

2008-09-30 @ 11:20:29
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0