Rutten jävla tisdag

Hade förväntat mig en relativt najs kväll, men icke. Mötte upp Matte vid hans garage, åkte till statoil tankade fulltank (första gången på typ 2 månader), fyllde på olja och fixade och grejade. Allt var lugnt, åkte bort till Räkan och hämtade henne, sen började färden till Solna för mat på Max. Fortfarande inga problem, kom bort till islandstorget och dittan, dattan sen började moppen gå skit, värre än vanligt. Puttrade fram i typ 30 och motorbromsade och hade sig, sen utan något som helst tecken så dog den! Startade den utan problem och kom bort till Max och där rök det som aldrig förr om det där jävla moppehelvetet. Fick panik och började skrika att den brann, och den där lukten. Uääh! Men men, käkade gjorde vi i lugn och ro och rullade sen över moppen till statoil på andra sidan vägen, kirrade en skryvmejsel, fick bort framkåpan som inte ville låssna i och för sig efter att jag flätat ihop sladdarna efter mitt och mannes försök att tjuvkoppla den "förr i tiden".

Kollade kylarn som var snustorr, hällde i vatten och de rann ur från någon jävla äckel slang som var trasig!!! Där stod vi och det luktade ännu mer. Jag säger då det, jävla äckel päckel moppeskithora! Fan vad irreterad jag är och den där jävla lukten sitter i kläderna och har till och med smak i munnen! Gah! Nu ska jag duscha!



- jag som trodde du var min vän, fittmoppe

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0