Sådärja

Så var den här veckan snart avslutad. Tiden går fort tycker jag, men det är jävligt skönt. Gjorde precis klart det sista tills imorgon. Nu är det inte mycket mer som ska göras, eller jo. Svenska, litteraturhistoria. Men det är så pisstråkigt så skriver av Steffi i skolan istället :D Veckan ser ut som följande:

Måndag: Redovisning om olika nyhetsartiklar direkt på morgonen

i typ 2 timmar. Efter det, helt vanlig dag.

Tisdag: Lugnt

Onsdag: Börjar 09.00 och ska bara skriva en uppsats i svenska

(som jag ser fram emot) Sen slutar man.

Torsdag: Lugnt

Fredag: Deadline för grupparbetet i historia om
Koreakriget som vi inte ens börjat med typ. Skolfoto :O
Lördag: -

Söndag: -




Ja, förutom skolan så är det inte ett skit inplanerat. Måste få tag på Matte om allt med gymmet och vad det nu är. Få tag på Jasmine angående jobbet som det inte verkar hända någonting med :(. Sen fortsätta hoppas på att nästa helg blir fan så mycket bättre än de senaste. - Nu blev jag lite irreterad känner jag, varför vet jag inte. Skällde på mamma utan anledning så tror fan att någon viss liten sak ska gå och lägga sig och än en gång kolla på Kung Fu Panda. Eller 2fast2furious kanske? Hmm ...



Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0